Tikslas: sudaryti sąlygas kokybiškam, įtraukiam, socialiai teisingam ir lygias galimybes užtikrinančiam vaikų ugdymui(si) visą dieną saugioje aplinkoje.
Uždaviniai:
1. Papildyti ugdymo turinį įvairiomis neformaliojo švietimo veiklomis, panaudojant ne tik progimnazijos, bet ir kitas socialinių partnerių teikiamas galimybes.
2. Mokėti bendrauti ir bendradarbiauti su bendraamžiais bei suaugusiais.
3. Suteikti galimybę pasijusti visaverčiu grupės nariu.
4. Stiprinti pasitikėjimą savimi žaidžiant, kuriant, atrandant ir pažįstant pasaulį.
5. Mokyti pažinti savo ir kitų emocijas, jas tinkamai išreikšti, ugdyti teigiamą požiūrį į mokslą bei darbą.
Laikas | Veiklos forma | Paaiškinimai |
---|---|---|
8.00-13.30 | Ugdomoji veikla | Pamokos. |
13.30-14.00 | Vaikų priėmimas. Dalinimasis dienos įspūdžiais. | Individualūs pokalbiai, žaidimai. |
14.00-15.00 | Ugdomoji veikla. | Individualios, kolektyvinės užduotys, skirtos gilinti ir įtvirtinti mokomųjų dalykų žinias. Nebaigtų darbų valandėlė. |
15.00-16.00 | Neformalioji veikla. | Stalo žaidimai, judrieji žaidimai, aktyvi veikla lauke (priklausomai nuo oro sąlygų). |
16.00-17.00 | Vaikų saviraiškos ugdymas. | Kūrybinė (meninė) veikla. |
17.00-17.30 | Refleksija. Savitvarka | Dienos veiklų aptarimas. Darbo vietos sutvarkymas. |